Повернення і обмін товару в інтернет-магазині SWAY.

Про повернення та обмін товару в інтернет-магазині SWAY.

Клієнти інтернет-магазину SWAY можуть оформити повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту покупки.

Обов'язкові умови яким повинен відповідати товар при оформленні повернення або обміну.

Перед відправкою товару назад в інтернет-магазин, покупець повинен переконатися в тому, що:

  • Товар та пакування належної якості та має товарний вигляд.
  • Товар має повну заводську комплектацію.
  • Присутній заповнений гарантійний талон або товарна накладна з логотипом компанії Sway.com.ua.

Як оформити повернення або обмін товару в магазині Sway.com.ua?

Споживач має право повернути або обміняти непродовольчий товар, якщо він йому не підійшов по габариту, кольору, розміру або з інших причин. Процес оформлення повернення складається з декількох етапів:

  1. Повернення або обмін товару оформляє менеджер магазину тільки в робочий час. Перед відправкою товару покупець зобов'язаний повідомити менеджера інтернет-магазину по телефону (замовити зворотний дзвінок на сайті, або звернутися за вказаними номерами).
  2. Після складання заявки на "повернення або обмін", менеджер магазину в обов'язковому порядку відправляє клієнту "СМС-повідомлення" із зазначенням адреси, куди потрібно направити товар, для здійснення повернення.
  3. Клієнт направляє товар тільки за реквізитами зазначеним в "СМС-повідомленні". Невиконання цієї умови значною мірою може продовжити процес повернення та обміну товару!
  4. Після отримання товару менеджером інтернет-магазину, він оглядається на предмет цілісності й відповідності.
  5. Після огляду товару, що повертається, менеджер інтернет-магазину Sway.com.ua в обов'язковому порядку обумовлює з клієнтом деталі, що стосуються обміну товару або поверненню коштів.

Примітка: Повернення товару здійснюється тільки в будні дні. Відправка товару "на обмін" здійснюється на наступний день після отримання повернення. Повернення коштів здійснюється тільки в будні дні, і тільки після огляду товару менеджером магазину.

Оплата доставки: Оплата за доставку здійснюється інтернет-магазином в разі, якщо повернення або обмін товару проводиться з вини магазину (товар в замовленні не відповідає отриманому товару, або товар знаходиться не в повній комплектації). У всіх інших випадках - оплата за доставку товару здійснюється покупцем.