Обслуговування перукарського обладнання.
Основна специфіка сервісного обслуговування компанії SWAY полягає в обслуговуванні та профілактиці ножиць для стрижки волосся всіх типів і класів, а також обслуговуванні електроінструментів придбаних в нашому магазині. Обслуговування проводиться в сертифікованому сервісному центрі у м. Запорожжя. Доставку інструментів можна здійснити як службою "Нова пошта" так і самостійно здати в магазин філіал, попередньо погодивши з менеджером магазину за телефоном: +38 (096)-906-93-65.
Умови надання гарантії на електроінструмент ТМ SWAY.
- Весь електроінструмент має гарантійний період 12 місяців.
- Гарантія дійсна тільки при наявності правильно заповненого гарантійного талона інтернет-магазину SWAY з серійним номером виробу, найменування, дати продажу і підпису продавця.
- Гарантійний ремонт виробу виконується тільки протягом гарантійного терміну, зазначеному в талоні.
- Після закінчення гарантії, ми надаємо післягарантійний ремонт: заміна запчастин, заміна комплектуючих, профілактика і заточка інструменту).
- Доставку несправного виробу оплачує клієнт.
- У разі несправності по гарантії (визначається майстром сервісного центру інтернет-магазину) - оплачує доставку інтернет-магазин.
- Термін виконання гарантійних зобов'язань (післягарантійного ремонту) залежить від складності й може займати від 3 до 14 робочих днів.
Виріб знімається з гарантії у випадках, якщо були виявлені:
- Сліди стороннього втручання і спроба самостійного ремонту;
- Пошкодження, викликані надмірними навантаженнями, неналежним поводженням або технічним доглядом;
- Механічні пошкодження виробу: відколи корпусу, попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин та іншого.
Гарантія не поширюється:
- Витратні матеріали;
- Ножі та ножові блоки;
- Кабелі живлення;
- Елементи живлення.