Сервіс та гарантія Sway.com.ua.

Обслуговування перукарського обладнання.

Основна специфіка сервісного обслуговування компанії SWAY полягає в обслуговуванні та профілактиці ножиць для стрижки волосся всіх типів і класів, а також обслуговуванні електроінструментів придбаних в нашому магазині. Обслуговування проводиться в сертифікованому сервісному центрі у м. Запорожжя. Доставку інструментів можна здійснити як службою "Нова пошта" так і самостійно здати в магазин філіал, попередньо погодивши з менеджером магазину за телефоном: +38 (096)-906-93-65.

Умови надання гарантії на електроінструмент ТМ SWAY.

  • Весь електроінструмент має гарантійний період 12 місяців.
  • Гарантія дійсна тільки при наявності правильно заповненого гарантійного талона інтернет-магазину SWAY з серійним номером виробу, найменування, дати продажу і підпису продавця.
  • Гарантійний ремонт виробу виконується тільки протягом гарантійного терміну, зазначеному в талоні.
  • Після закінчення гарантії, ми надаємо післягарантійний ремонт: заміна запчастин, заміна комплектуючих, профілактика і заточка інструменту).
  • Доставку несправного виробу оплачує клієнт.
  • У разі несправності по гарантії (визначається майстром сервісного центру інтернет-магазину) - оплачує доставку інтернет-магазин.
  • Термін виконання гарантійних зобов'язань (післягарантійного ремонту) залежить від складності й може займати від 3 до 14 робочих днів.

Виріб знімається з гарантії у випадках, якщо були виявлені:

  • Сліди стороннього втручання і спроба самостійного ремонту;
  • Пошкодження, викликані надмірними навантаженнями, неналежним поводженням або технічним доглядом;
  • Механічні пошкодження виробу: відколи корпусу, попадання всередину виробу сторонніх предметів, рідин та іншого.
Гарантія не поширюється:
  • Витратні матеріали;
  • Ножі та ножові блоки;
  • Кабелі живлення;
  • Елементи живлення.